عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

بيانات در ديدار كارگزاران نظام، به‌مناسبت سالروز ولادت رسول اكرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) 24/6/1371

ما ملت ايران، اين هفته را «هفته وحدت» قرار داديم و امام بزرگوار ما رضوان ‏الله‏ تعالي‏ عليه که هميشه منادي وحدت بين مسلمين بودند، در اين هفته، نداي وحدت را به گوش همه مسلمانان عالم، بلکه همه حق‏طلبان عالم رساندند.

 «هفته وحدت»، اسم مناسبي است. بحمدالله وحدت بين آحاد ملت ايران، بين قشرهاي مردم، در هر راه و رسم و حدّي که هستند و به هر کاري که مشغولند، وجود دارد. آحاد ملت ما، علي‏رغم توطئه‏ ها و بذر نفاق افکنيها، با هم متّحدندو در يک جهت حرکت مي‏کنند: در جهت اسلام؛ در جهت قرآن؛ در جهت حاکميت دين؛ بدون فرقي بين شيعه و سنّي و قوميتهاي مختلف (فارس و عرب و ترک و ترکمن و بلوچ و کرد و غير اينها)؛ يک ملت يکپارچه. واقعاً ملت ايران، به برکت اسلام، يک نمونه است. بين ملتهاي مسلمان، يک الگوي موفّق است. خداوند از شما ملت ايران، به خاطر صادقانه پاسخ گفتنتان به دعوت دين و نداي امام بزرگوارتان راضي باشد. اين را بايد حفظ کنيد. همين وحدت با ارزشي که به برکت آن، شماتوانسته ‏ايد اين همه پيروزي را به دست بياوريد، دشمنهايي در کمين دارد. بايد هوشيار باشيد و نگذاريد اختلافات به وجود آيد. در آن‏جايي که بهانه اختلاف هست و دشمن مي‏تواند آن‏جا مستمسکي براي اختلاف درست کند، بيشتر مواظب باشيد. در مسأله مذهب و اختلافات مذهبي، که قرنهاي متمادي دشمنان از آن سوءاستفاده کردند، بيشتر بايد مواظب باشند. هم شيعه بايد مواظب باشد، هم سنّي.

ما آرزو داريم که اين يک ميليارد مسلمان، حقيقتاً يک واحد باشند؛ نه اين‏که دولتها و کشورها وجود نداشته باشند. چنين چيزي، علي ‏الظّاهر، تا قبل از ظهور ولي‏عصر ارواحنافداه، نخواهد شد. اما مي‏گوييم در يک جهت حرکت کنند. با يک روحيّه حرکت کنند. ملتها و دولتهاي مسلمان، با يک دل حرکت کنند. و اين، عزّت و قدرت آنهاست. عزّت و قدرت، در سايه اسلام است. عزّت و قدرت، در سايه همبستگي و همدلي اسلامي شما ملت ايران است. عزّت و قدرت در سايه تقوا و تمسّک به قرآن است. عزّت و قدرت، در سايه نترسيدن از غير خداست. اينها را اگر ما رعايت کرديم، ديگران باشند يا نباشند؛ همراه ما باشند يا مقابل ما باشند، خداي متعال پشتيبان ما خواهد بود. و ما اين راه را به فضل الهي ادامه خواهيم داد و مي‏دانيم که خداي متعال با ماست و توجّهات ولي‏عصر ارواحنافداه، ان‏شاءالله شامل حال شما ملت است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:4 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 608
بازدید کل : 78700
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1